Elazığ İl Emniyet Müdürlüğü, kent genelinde trafik güvenliğini sağlamak ve kurallara uyumu artırmak amacıyla geniş kapsamlı bir uygulama düzenledi. Bu kapsamda, Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, özellikle şehir merkezindeki ana yollar ve kavşaklarda asayiş ve trafik güvenliğine yönelik denetimler gerçekleştirdi.
Gerçekleştirilen denetimler sırasında, belirlenen noktalarda durdurulan araçların evrakları kontrol edildi; sürücülerin ehliyet ve ruhsatlarının incelenmesi yapıldı. Bu uygulamalar ile trafik akışının düzenli hale getirilmesi ve olası kazaların önlenmesi amaçlandı. Kural ihlali yaptığı belirlenen sürücülere ise ilgili kanun maddeleri çerçevesinde cezai işlemler uygulandı. Ayrıca, vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamak adına bu denetimlerin devam edeceği de belirtilmiştir.




Yorumlar kapalı.