Türkiye genelinde hayata geçirilen “Her Gebeye Bir Ebe” uygulaması, Elazığ’da da uygulanmaya başlandı. Bu çerçevede, koordinatör ebelere yönelik bir “Güncelleme Eğitimi” gerçekleştirildi. Eğitim, Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlendi ve açılış konuşması İl Sağlık Müdürü Dr. Emrah Gecekuşu’nun katılımıyla yapıldı. Programa, ilgili idareciler, birim sorumluları ve sağlık tesislerinde görevli koordinatör ebeler katılım sağladı.
Eğitim süresince; anne ve bebek sağlığını geliştirme, normal doğumu destekleme, riskli gebeliklerin erken tespiti ve yönlendirilmesi, doğum öncesi ve sonrası ev ziyaretleri, doğum korkusuyla baş etme teknikleri, Gebe Okulu eğitimleri, emzirme ve ebelik hizmetlerinin güçlendirilmesi gibi konularda detaylı bilgiler verildi.
Bu eğitim, sağlıklı bir toplum için kritik öneme sahiptir ve ebe mesleğinin güçlendirilmesine katkı sağlamaktadır.




Yorumlar kapalı.