Elazığ’da meydana gelen bir olayda, bir araç alev alarak itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Olay sonucunda yaralanan kimse olmamasına rağmen, araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olay, Şeyhhacı köyünde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, yolculukta olan bir araçtan aniden dumanlar yükselmeye başladı. Kısa bir süre içinde alevler aracı sardı, bunun üzerine sürücü hemen aracını terk ederek durumu 122 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbarın ardından olay yerine intikal eden itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri söndürdü. Neyse ki, bu talihsiz olayda herhangi bir can kaybı veya yaralanma yaşanmadı, ancak araç kullanılamaz duruma geldi.
Önemli Noktalar:
- Alev alan araç, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı.
- Olayda yaralanma veya can kaybı olmaması sevindirici bir durum.
- Aracın durumu kullanılamaz hale geldi.
Haber ajansı İHA tarafından bildirilen olayda, sürücünün hızlı hareket etmesi olası bir facianın önüne geçti.




Yorumlar kapalı.