Diyarbakır’da 2 bin 251 okulda bulunan 477 bin 237 öğrenci, karne alma heyecanı yaşadı. 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonlanmasıyla birlikte, bu büyük şehirdeki minik öğrenciler, karnelerini almanın sevincini paylaştı. Vali Yardımcısı Batuhan Taşgın ve İl Milli Eğitim Müdürü Salih Sadoğlu, bu özel günde öğrencileri yalnız bırakmayarak onların coşkusuna ortak oldular.
Sıralarında bekleyen küçük öğrencilerin karne mutluluğu, yüzlerine adeta yansıdı. Taşgın ve Sadoğlu, sınıfları tek tek ziyarette bulunarak çocuklardan karnelerini ve hediyelerini bizzat kendileri takdim etti. Böylece, karnelerini alma anında onların sevinçlerine ortak oldular. Şehirdeki toplam 2 bin 251 okulda, 477 bin 237 öğrenci eğitim hayatlarında yeni bir döneme adım attı.




Yorumlar kapalı.