Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde, karnelerini alarak bu yıl takdir belgesi de kazanan öğrenciler, bir çiğköfte dükkanı aracılığıyla ödüllendirildi. Bülent Aldağ adındaki işletmeci, takdir belgesiyle gelen öğrencilere ücretsiz çiğköfte dürüm ve ayran sunan bir kampanya başlattı. Bu fırsat, öğrencilerden yoğun ilgi gördü. Takdir belgesiyle çiğköftecinin kapısını çalan öğrenciler, uzun kuyruklar oluşturarak teslim aldıkları bu ödülü almak için sabırsızlandılar.
İşletme sahibi Bülent Aldağ, bu uygulamanın arkasındaki amacın eğitim ve öğretime destek vermek olduğunu belirtirken, ilçedeki gençleri başarılı olmaya teşvik ederek onlara küçük de olsa bir ödül vermenin önemini vurguladı. Kampanya, gün sonuna kadar devam edecek.




Yorumlar kapalı.