Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde bulunan bir işletme, başarılı öğrencileri ödüllendirmek amacıyla çiğköfte ikram etmeye karar verdi. Bülent Aldağ adlı çiğköfte işletmecisi, ilçedeki eğitim ve öğretime katkıda bulunmak için bir kampanya başlattı.
Aldağ, bu kampanya kapsamında takdirnamesini getiren her öğrenciye, sayı sınırlaması olmaksızın çiğköfte dürüm ve ayran hediye edeceğini belirtti. “İşimi severek yapıyorum. Öğrencileri kendi adıma eğitime teşvik etmek istedim. Onların başarılarını ödüllendirmek için böyle bir kampanya başlattım. Biz ebeveynler olarak her zaman onların yanındayız,” diyerek bu projeye olan inancını dile getirdi.
Aldağ’ın bu girişimi, hem öğrenciler hem de aileleri tarafından takdirle karşılandı ve eğitime verilen desteğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.




Yorumlar kapalı.