Elazığ’ın merkezine bağlı Kuşhane Köyü’nde, akıl sağlığı yerinde olmadığı belirlenen bir bireyin tahrip ettiği cami, belediye ekipleri tarafından onarılarak, tekrar ibadete açıldı. İki gün önce meydana gelen olayda, ibadethane içerisindeki eşyalara zarar verildiği bildirildi. Elazığ Valiliği olayla ilgili açıklama yaparak, cami içinde tahrip edilen eşyalar hakkında ihbar alındığını ve güvenlik güçlerinin derhal inceleme başlattığını aktardı.
Yapılan kapsamlı araştırmalar ve tanık ifadeleri çerçevesinde, olayla ilgili olduğu tespit edilen 21 yaşındaki E.T.’nin akıl sağlığının yerinde olmadığı anlaşılarak, adli makamlar tarafından Elazığ Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevk edildi. E.T.’nin gerçekleştirdiği tahribat sonucunda cami içerisinde oluşan hasarlar için Elazığ Belediyesi ekipleri temizlik, bakım ve onarım çalışmalarına başladı. Ekiplerin titiz çalışmaları sonucunda, caminin içindeki hasarlar tamamen giderilerek, ibadet alanı yeniden kullanılabilir hale getirildi.
Önemli Not: Bu tür olayların bir daha yaşanmaması için herkesin dikkatli ve sorumlu davranması gerekmektedir.




Yorumlar kapalı.