Seyir Halindeki Tır Alev Alev Yandı: Kullanılamaz Hale Geldi

Seyir halindeki bir tırın alev alev yanması sonucu kullanılamaz hale geldi. Detaylar için haberimizi okuyun.

featured

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halindeki bir tır, henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı alev aldı ve kullanılamaz hale geldi. Olay, gece saatlerinde Nizip ilçesi yakınlarında gerçekleşti. Alınan bilgilere göre, plakası ve sürücüsü belirlenemeyen bir tır, sürüş sırasında yangın çıkardı.

Yangının fark edilmesi üzerine sürücü, tırı güvenli bir şekilde emniyet şeridine park eden ardından hızla dışarı kaçtı. Yangın ihbarı için 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ulaşıldı ve olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi. Yangın, kısa sürede büyüyüp tırı sarınca, itfaiye ekipleri hemen müdahale etti ve alevleri kontrol altına almayı başardı.

Bütün bu süreç sonunda tır kullanılmaz hale gelirken, yangının çıkış sebebi ile ilgili bir soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Seyir Halindeki Tır Alev Alev Yandı: Kullanılamaz Hale Geldi

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Hepsi Elazığ ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.