Gaziantep’te, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte öğrenciler, karne heyecanını hissettiler. Kent genelinde, toplamda 1.744 eğitim kurumunda 680 binden fazla öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline adım attı. Bahattin Kayalı İlkokulu’nda gerçekleştirilen karne dağıtım töreninde, öğrencilere karnelerini Gaziantep Vali Yardımcısı Sedat Sezik, İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı ve çeşitli kurum müdürleri sundu.
“Gaziantep’te 690 bini aşkın öğrenci karne heyecanı yaşadı”
Tören sonrasında konuşma yapan Vali Yardımcısı Sedat Sezik, “Gaziantep olarak, genel anlamda verimli bir eğitim-öğretim yılını geride bıraktık. Bugün, Gaziantep’te 680 binden fazla öğrencimiz ve yaklaşık 35 bin öğretmenimiz karne sevinci yaşıyor. Bu eğitim-öğretim yılında emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve eğitim camiamıza içten teşekkürlerimi iletiyorum. Öğrencilerimize başarılı ve keyifli bir yaz tatili diliyorum. 2026-2027 eğitim-öğretim yılının da hayırlı olmasını temenni ediyorum.” dedi.




Yorumlar kapalı.