Elazığ’da bulunan bir lisede, öğrenciler Elazığspor’un şampiyonluk mücadelesini desteklemek için bir araya geldiler. Şehrin dört bir yanından, 7’den 70’e herkes bu önemli yürüyüşe katkıda bulunuyor.
Yahya Kemal Beyatlı Anadolu Lisesi’nde, öğrencilerin büyük istekleri doğrultusunda, takımın marşı olan “Vallahi Olacak Billahi Olacak Elazığ Bu Sene Şampiyon Olacak” okul zili hâline getirildi. Ayrıca, okulun duvarları da Elazığspor logoları ile süslendi. Elazığspor, Nesine 2. Lig Beyaz Grup’ta 1. Lig’e yükselmek için var gücüyle mücadele ediyor.
Bu destekle, hem öğrencilere hem de takıma büyük bir moral kaynağı sağlanıyor. Elazığspor’un tüm şehirle birlikte gösterdiği bu birliktelik, şampiyonluk hedefini daha da güçlendiriyor.




Yorumlar kapalı.