Elazığ’da Yeşil Alan Çalışmaları Devam Ediyor

Elazığ'da yeşil alan çalışmalarına hız kesmeden devam ediliyor. Şehrin daha güzel ve yaşam dostu bir hale gelmesi hedefleniyor.

featured

Elazığ Belediyesi, şehrin estetik görünümünü artırmak ve vatandaşların yeşil alanlardan daha iyi faydalanmasını sağlamak için park ve bahçelerde düzenli bakım ile bitki dikim süreçlerine ara vermeden devam ediyor. Bu çabaların amacı, Elazığ’ı daha yeşil ve yaşanabilir bir şehir haline getirmektir.

Elazığ Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde çeşitli türlerde ağaç ve bitki dikimi gerçekleştirmektedir. Bu kapsamda, çınar, süs kirazı, ıhlamur, süs elması, süs eriği, leylandi, mavi selvi, sedir çamı ve top mazı gibi bitkiler toprakla buluşturulmaktadır. Ayrıca, ev sahipliği yapılan yeşil alanlarda çim biçimi, tırpan ile ot temizliği ve bitki diplerinde çapa ile yabani otların temizliği gibi önemli bakım işlemleri düzenli olarak uygulanmaktadır.

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada ise, yürütülen bu faaliyetlerin şehrin estetik görünümünü güçlendirdiği ve vatandaşların yeşil alanlardan daha sağlıklı bir şekilde yararlanabilmesi için bakım ve düzenleme çalışmalarının devam edeceği belirtilmiştir.

Elazığ’da Yeşil Alan Çalışmaları Devam Ediyor

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Hepsi Elazığ ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.