Elazığ’da Vatandaşlara Unutulmaz Aşure İkramı

Elazığ'da düzenlenen aşure ikramı, vatandaşlara unutulmaz anlar yaşattı. Birlik ve beraberlik duygusu içinde lezzetli anlar paylaşıldı.

featured

Türk Kızılay Elazığ Şubesi, Muharrem ayının gelmesiyle birlikte cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure dağıtarak güzel bir etkinlik gerçekleştirdi. Bu özel günde, cami cemaatine ve katılımcılara aşure ikramı yapıldı. Cuma namazı çıkışında düzenlenen programa yoğun ilgi gösteren vatandaşlar, Kızılay gönüllüleri tarafından hazırlanan aşureleri büyük bir beğeniyle aldı. Bu geleneksel Muharrem ayı etkinliği sayesinde, toplumsal paylaşım ve dayanışma duyguları bir kez daha canlandırıldı.

Etkinliğe katılan vatandaşlar, bu anlamlı organizasyon için Kızılay ekiplerine teşekkürlerini iletti. Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, aşureleri ikram ederken duygularını şu sözlerle ifade etti: “Muharrem ayının tüm İslam âlemine ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Bu mübarek günlerde bir araya gelerek birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu canlı tutmayı amaçladık. Dağıttığımız bu aşurelerin, aramızdaki kardeşlik bağlarının ve beraberliğimizin daha da güçlenmesine vesile olmasını temenni ediyorum.”

Elazığ’da Vatandaşlara Unutulmaz Aşure İkramı

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Hepsi Elazığ ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.