Elazığ’da Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Semineri Yapıldı

Elazığ'da düzenlenen seminerle kadına yönelik şiddetle mücadele konularında farkındalık arttırıldı ve çözüm yolları tartışıldı.

featured

Elazığ Belediyesi, personelini bilgilendirme amacıyla “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele” temalı bir seminer gerçekleştirdi. Belediyenin İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen eğitim seminerleri, belediye çalışanlarının bu konuda daha bilinçli hale gelmesini hedefliyor. Seminar, şiddetin ailenin temel yapısı üzerindeki olumsuz etkileri üzerinde durularak gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonu’nda düzenlenen seminerde, belediye personeli aktif olarak yer aldı.

Seminer, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından yürütüldü. Eğitimci Adnan Tügen, katılımcılara şiddetin tanımı, türleri, sebepleri, kadınlar ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları hakkında bilgiler sundu. Ayrıca, toplumsal cinsiyet eşitliği, farkındalık artırma çalışmaları ve şiddetin önlenmesine dair konular da ele alındı. Eğitim sırasında, şiddetin önlenmesindeki eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının önemi vurgulandı.

Elazığ Belediyesi’nden yapılan açıklamada ise, “Personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerleri kesintisiz bir şekilde devam etmektedir. Eğitimlerle farkındalığın artırılıp toplumsal sorumluluk bilincinin güçlendirilmesi amaçlanmaktadır” ifadelerine yer verildi.

Elazığ’da Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Semineri Yapıldı

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Hepsi Elazığ ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

NOT: ✅ Oturumu açık tut kısmını aktif hale getirin.