Elazığ’ın Palu ilçesinde, öğrencilere yönelik ağaçlandırma ve orman bilincini geliştirme amacıyla önemli bir etkinlik gerçekleştirildi.
Elazığ Orman İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen bu etkinlik, Köklüce Köyü İlkokulu’nda yapıldı. Etkinlik süresince öğrencilere, orman yönetimi ile ilgili kurumun sorumlulukları ve orman yangınlarıyla mücadele konularında kapsamlı bilgiler verildi. Ayrıca, ağaçlandırma faaliyetlerinin önemine dikkat çekildi. Öğrencilerin ormanların korunması ve sürdürülebilir çevre konusunda bilinçlenmelerinin sağlanması amaçlandı.
Programın tamamlanmasının ardından, okul bahçesinde fidan dikimi gerçekleştirildi. Öğrencilerin etkin bir şekilde katıldığı bu uygulamalı faaliyet, doğaya katkı sağladığı gibi, aynı zamanda öğrenim sürecine de katkıda bulundu.
İHA




Yorumlar kapalı.