Diyarbakır’da sendika üyelerinin düzenlediği geleneksel futbol turnuvası resmen başladı. Turnuvanın açılışına, Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık İş Sendikası Şube Başkanı Mehmet Aküzüm katıldı. Aküzüm, Hak-İş ve Öz Sağlık-İş Sendikası’nın sağlık ve sosyal hizmet çalışanları arasında dayanışma ve birlikteliği pekiştirmek amacıyla düzenlenen “Dostluk, Kardeşlik ve Dayanışma Futbol Turnuvası”nın ilk maçını büyük bir heyecanla gerçekleştirdiklerini ifade etti.
Aküzüm, sahanın sadece skorun değil, aynı zamanda dostluğun, centilmenliğin ve takım ruhunun galibi olduğuna dikkat çekti. “Aynı hedef doğrultusunda emek veren çalışma arkadaşlarımızın saha içindeki davranışlarının, dışarıdaki dayanışma ve kardeşlik örneğini pekiştirmesi, turnuvamızın ana amacını bir kez daha gözler önüne seriyor. Katılan tüm takımlara başarılar diliyor, organizasyonumuzun sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasındaki birlikteliği daha da güçlendirerek devam etmesini umuyorum. Birlikte daha güçlüyüz, birlikte daha güzeliz. Fair-Play ruhuyla, dostluğun galip gelmesini diliyorum.” şeklinde konuştu.
Turnuvada birlik ve dayanışma teması ön planda tutulacak ve tüm takımlar bu ruhla mücadele edecek.




Yorumlar kapalı.