Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde, jandarma sorumluluk bölgesinde güvenlik ve asayişin sağlanmasında özveriyle görev yapan askerlere anlamlı bir ödül verildi. Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, başarılı jandarma personeline başarı belgelerini takdim etti. Devletin bekası ve milletin huzurunu korumak adına, mesai saatlerine bağlı kalmaksızın çalışan bu kahramanlar için iyi dileklerde bulunarak, onların fedakarlıklarının önemine dikkat çekti.
Kaymakam Atış, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca ve başarılı performans sergileyen diğer jandarma mensuplarıyla bir araya gelerek, jandarmanın hem geçmişte hem de günümüzde sağladığı kamu düzeninin önemine vurgu yaptı. “Kahraman jandarmamız, köklü tarihi, disiplini ve üstün hizmet anlayışıyla milletimizin temel güvenlik unsurlarından biridir.” diyerek, başarılı çalışmalardan dolayı jandarma personelini canı gönülden tebrik etti. Ayrıca, özverili çalışmalarının toplumda kalıcı bir etki yarattığını ifade eden Atış, “Bir kez daha vatan uğruna şehit düşen kahramanlarımızı rahmetle anıyor, gazilerimize sağlık ve uzun bir ömür diliyorum” şeklinde konuştu. Jandarma personeline yönelik gösterilen üstün gayret ve başarılar için, sürekli başarılar diledi.
İHA




Yorumlar kapalı.